Prijavljivanje prekršaja u JUB Grupi

 

Kao deo svog opredeljenja za etiku, integritet i transparentnost, JUB Grupa pruža ovaj lako pristupačan komunikacioni kanal kako biste prijavili: neprimereno ponašanje ili postupke, kršenje zakona, neispunjavanje naših obaveza ili kršenje internih procedura i pravila. U cilju sprečavanja i sankcionisanja nezakonitog i neetičkog ponašanja u poslovanju kompanija JUB Grupe, pozivamo sve pojedince (interni i eksterni zviždači) koji su primetili bilo kakve nepravilnosti ili nezakonite radnje u poslovanju JUB Grupe ili njenih zaposlenih da podnesu prijavu.

Ovaj sajt je otvoren za vas, bilo da ste zaposleni u JUB-u (stalni, privremeni ili povremeni radnici) ili zainteresovana strana (dobavljač, kupac, potrošač ili član zajednice).

 

Podnesite prijavu

Česta pitanja (FAQ):


Q: Kada i šta treba da prijavim?

Kontaktirajte nas ako sumnjate ili saznate za prakse ili incidente koji krše: važeće propise JUB Grupe, Kodeks ponašanja, Pravila za sprečavanje mobinga, Pravila o neprimerenom ponašanju ili bilo koju drugu JUB obavezu ili proceduru.

Molimo vas da prijavu podnesete bez odlaganja, jer prijava u nijednom slučaju neće imati negativne posledice po vas.

Q: Kako sam ja zaštićen kao zviždač?

Za potrebe istrage, JUB d.o.o. prikuplja i obrađuje lične podatke podnosioca prijave (ako ih podnosilac prijave pruži) i lične podatke drugih učesnika u navedenom ponašanju u skladu sa odredbama važećih propisa u oblasti zaštite ličnih podataka (GDPR). Podnosiocu prijave je zagarantovana anonimnost i zaštita od odmazde, ali ako želi da primi odgovor u vezi sa obradom prijave, može da pruži svoje podatke. U slučaju anonimnih prijava podnetih putem online formulara, sistem ne poznaje vaš identitet, ali se podaci o IP adresi snimaju, koji mogu biti dobijeni od strane nadležnog organa, u okviru zakonom definisanih procedura.

Podnosioci prijava koji žele da ostanu anonimni ne moraju da unesu svoje lične podatke. U tom slučaju želimo da naglasimo da zbog mogućeg nedostatka verifikovanih ili dodatnih informacija neće biti moguće tretirati prijavljeni slučaj u celosti, niti poslati povratne informacije podnosiocu prijave. Lični podaci koji nisu važni za rešavanje pojedinačnog slučaja biće odmah obrisani. Ako se na osnovu pojedinačne istrage pokrenu kontrolni postupci, podaci će se čuvati godinu dana nakon završetka internog ili sudskog postupka.

JUB Grupa garantuje svakom podnosiocu prijave najviši nivo zaštite od bilo kakve direktne ili indirektne odmazde.

P: Mogu li da prijavim anonimno?

Podstičemo vas da otkrijete svoj identitet prilikom podnošenja prijave, jer to može olakšati istragu i odgovarajuću reakciju. Međutim, ako želite, možete odlučiti da ostanete anonimni.

P: Koji je postupak nakon podnošenja prijave?

Sve prijave se obrađuju u skladu sa procedurom JUB Grupe za prijem i obradu prijava. Osoba koja je zadužena za ispitivanje prijave (generalni pravni savetnik) odlučuje šta će se dalje dešavati i kontaktira vas sa pitanjima ili zahtevima za dodatne informacije. Bićete obavešteni o ishodu istrage prijave (ako nam pružite svoje kontakt podatke). Istraga može potrajati nekoliko nedelja, posebno u slučaju složenih predmeta.

P: Kome mogu da se obratim za dodatna objašnjenja ili informacije u vezi sa podnošenjem prijave?

Za sve konsultacije i informacije, možete se obratiti generalnom pravnom savetniku u bilo kom trenutku putem e-mail adrese: pravo@jub.eu ili na telefone +386 1 588 41 11 ili +386 31 321 294.